fredag 30 oktober 2015

Många bäckar små

Rosa Rosa är månaden!

Som ni vet är jag en riktig fyndråtta.
 Fick ett tips i mailen igår och nappade direkt.
Nu är det dags för rosa bandet igen.
Här har ni ett underbart scarf halsband
som jag har handlat själv idag.
100 kr går direkt till bröstcancerfonden.
Så jag betalade 25 kr per halsband idag.

Men obs handla inte direkt utan gå med som konsult.
 Så får du direkt 50%  rabatt på din första beställning. 
Passade på att beställa organiskt läppbalsam på en gång
Det är gratis att gå med , inga krav på att handla varje månad eller annat konstigt!!

Min blogg handlar om att hitta inkomster och hade inte satt ut detta
om det inte gick att tjäna pengar på en gång.
Du kan alltså arbeta med detta
 och tjäna extrapengar som tjejen som mailade mig gör.
Behöver du mer info så maila min tipsare: nanni616@gmail.com
Om inte annat tjänar du på dig själv när du handlar själv.
Precis som cashback-shopping och refunder.

 Uppdaterat undersökningar
2 st nya undersökningspaneler har lagts till i min lista.
En cint skött panel plus, och en som heter Hiving.

Ha en fin Fredag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar