måndag 27 juli 2015

Kundsupport hemifrån

Dagens chans till ett deltidsjobb hemifrån. 

Goda Nyheter publikationer
söker
Kundsupport
Du ska ansvara för kundsupport via telefonen samt email. 
Bra om du har en smartphone.
Dator/Internetuppkoppling  
Resten sköter företaget och chefskontakt hålls via Skype.
Arbetstid: Månd-Fred 09.00-15.00 lunch 1 timme.
Fast Lön 81 kr/h
Övrigt
 Rampanel expressen har skickat mig 2 st trisslotter digitalt.
Ingen vinst, men nu är jag då medlem i svenska spels internet sida.
 Uppe omigen i 60 000 poäng hos Toluna.
Ska begära en utbetalning igen till Paypal.
Uppe i presentkort/paypal från Åsiktstorget.
Har haft en intensiv vår och sommar, men det bör vara
lite lugnare nu så att jag kan lägga lite mer tid på bloggen igen.

Spartips
Har ni bolån?
Bind så länge som ni bara kan sade banken till mig idag.
Så lös lån och bind resten är nog det bästa man kan göra idag.
Bor ni nära skogen?
Artikel både i svd och Di idag om att plocka bär och svamp för 
försäljning till Inköpsgrossister. 
Här kommer en absolut i särklass opretentiös person. 
Eller helt enkelt supernoga med sina utgifter?
Fast denna man är miljardär.
Ja ränderna går aldrig ur?

Aktier/pension
Aktierna, pensionsspar har jag helt lagt på hyllan under denna tid.
Men ska nu sätta mig in i det igen.
Nästa utbetalning från Toluna får gå till pensions sparet.
 
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar