onsdag 6 maj 2015

Extra jobb hemifrån

Recensera och testa
webbsidor hemifrån.
Whatusersdo
söker
Webrecensent
Jobbet sker hemifrån
Extra
Du får betalt 8 pund per webbsida.
Man anmäler sig till deras online panel.
Du behöver en mikrofon

Ska själv anmäla mig nu och se hur denna fungerar.

Något helt annat
 Har suttit i 4 dagar och fyllt i varje undersökning som dykt upp
från Toluna. Ville se om det sedan jag var mycket aktiv
blivit svårare att genomföra dessa.
Min åldersgrupp brukar inte vara så stor efterfrågan på.
Men jag har skrapat ihop 13000 poäng på dessa 4 dagar. 
Så för er som är aktiva går det nog att få in lite extrapengar.
 Kontrollerade då jag fick en undran tidigare om hur svårt det var att skrapa ihop en
inkomst på undersökningar.

Tror nog att ni som är aktiva och går med i flera paneler på
en gång inte har någon större problem att få in ett par 100 lappar  i månaden:)
Glöm bara inte att cint skötta paneler betalar omedelbart oftast till paypal.
Andra paneler såsom nordstat, gfk, expressen, yougov, m.fl
 betalar i presentkort/presentshoppar/bank kontot och dessa kan ta ett par veckor att få utbetalningen.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar