onsdag 8 april 2015

Läkarsekreterare och uppdateringar

Denna är det bara några dagar kvar att söka.
Praktikertjänst n.ä.r.a AB
söker 
Läkarsekreterare
Möjlighet att arbeta hemifrån kan erbjudas.
Du ska utbildning som medicinsk sekreterare.
Goda kunskaper i journalsystemet Take Care.
40 tim/vecka
Tillsvidare med provanställning 6 mån
OBS sista ansökningsdag 12 April 


Här kommer nu ett sälj jobb från Brightvision. 
Fast lön erbjuder de, utvecklingsmöjligheter,
  samt arbetet är förlagt
hemifrån. 
Deras kundbok är lite imponerande
IBM, Samsung, Siemens etc.

Brightvision AB
söker
B2B Innesäljare
 Arbetslivserfarenhet från försäljning, 
gärna i roll som innesäljare. 
 Examen från universitetet eller
 KY-utbildning är en merit, liksom IT-kunskap.

Övrigt
Undersökningar
Har skickat efter en jacka omigen från Yougov.
Softshell jackan för män gick hem i min familj.
Riktigt snygg och super kvalité.
Och nu är jag uppe i en till, tog mig nästan 9 månader, 
men det är den värd enligt mig.
Såg att de även är börsnoterade på Londonbörsen.
Toluna fungerar helt ok och jag skickar efter ett presentkort titt som tätt.
Men det ligger oftast i beställningen 3-4 veckor.
Paypal utbetalningen kom fortare än presentkorts koden gör för mig.
 Aktier
Mina telia ska ge utdelning imorgon så om en vecka
har jag min andra utdelning för året.
Mycket snack runt om att den kan bli en bonusutdelning också,
stämman är idag. 
Men jag litar på de 3 kr som redan är klappat och klart:) 
 Har satsat lite pengar denna månad tycker att alla aktier är klart övervärderade
just nu, när kommer kraschen???
Eller blir det bara lite pysis i ballongen?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar