torsdag 12 februari 2015

Nyheter i bloggen

Hej!
Har ändrat lite i utseendet bland flikarna i bloggen.
En ny flik AKTIER finns att kika på.
Jag tänker nämligen börja handla med aktier.
Så om ni vill följa mig från starten och kolla hur innehavet sjunker eller
höjer sig i pengar så är det bara att klicka på fliken Aktier:)
För er som tänker oj det där kostar massor, så kan jag berätta att
jag tänkte starta med ett par hundralappar per månad.
Allt som jag får in i form av extrapengar,
och som jag kan avvara utan att knäa fram går till mina aktieinköp.

TIPS
Glöm inte att skicka in kvitton/leta upp dem,
om ni har köpt saker till hemmakontoret.
Det är alltid bra att vara ute i god tid till deklarationen!

Skatteverket har regler för allt och även då vilka inköp
som det går att dra av. Men har man köpt ny dator
för ens gamla har gått i graven, så har man.
Så länge den behövs i arbetet, och arbetet inte kan utföras utan en dator.
Hör efter med skatteverket så att ni har koll på vad ni kan och inte kan dra av.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar