tisdag 13 januari 2015

Läkarsekreterare/Vårdadministratör

Hej!
Ett av de arbeten som finns att söka 
för er som vill arbeta på distans är läkarsekreterare.
Har du inte utbildning till läkarsekreterare finns
det en distansutbildning att söka.
 Starten går av stapeln Augusti 2015 och är på heltid.
Utbildningen är gratis och du har rätt att söka
studiemedel. 
För er som kan tänka er att plugga på distans och 
närvara en till ett par gånger i skolan så finns
 denna sida att kika igenom.
 Utbildningar på flera orter i Sverige.
Och så dagens arbete för denna yrkesgrupp.
PTJ N.Ä.R.A AB 
söker
Läkarsekreterare
1 plats
Stockholm/Möjlighet att arbeta hemifrån.
Heltid
Provanställning 6 månader
Individuell lönesättning
OBS sista ansökningsdag 23 Januari
Uppdaterat
Det har varit väldigt lugnt på fronten arbeten hemifrån.
Verkar som att efter valet ligger allt på is.
Jag hoppas verkligen att arbetstillfällen återkommer 
för fullt  snart.
Jag har fått många meddelanden från er som 
inte kan finna arbete och går på knäna.
Ge inte upp!
Tips
Igår fann jag en verkligt snygg byrå i grovsoprummet.
Jag som alltid tyckt det är lite äckligt att ta från soprummet
släpade och slet för att få den med hem.
Vid hemkomst såg jag att det fattades en knopp.
Gick in på tradera och köpte mig en uppsats nya knoppar
som faktiskt är bra mycket snyggare än de som satt på den.
Så har ni gamla möbler, köksskåp etc, släng om ni vill men spar
knoppar och beslag, de säljer du på Tradera!
Alla bäckar små:) 
Ha en bra Tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar