fredag 17 oktober 2014

Dagens arbetstips

Hej!
 Är du lärare med behörighet i svenska på gymnasienivå?

Hermods
söker
lärare i svenska som andraspråk på gymnasienivå
I tjänsten som Webblärare är du anställd via Frilans Finans
 och arbetar på uppdragsbasis gentemot Hermods.
 Du kan även arbeta som F-skattare och fakturera för utfört arbete.
 Uppdragens omfattning diskuteras,
och överenskommes löpande mellan dig och Hermods lärcentrum. 
Arbetstid: Flexibel
Arvode utgår utifrån utfört uppdrag.
Löpande Urval
OBS sista ansökningsdag: 14 December


Är du bra på att coacha, lyssna, stöda eller skapa karriärer
åt andra. 
Med andra ord har du livserfarenhet som inte verkar komma till godo?
Titta då igenom annonsen.

 AB Livskraft personlig utveckling-Kikkie Krohn
söker
Samtalsterapeut/Coach
 10 platser
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med coachning, 
samtal eller stöd/rådgivning via telefonen och har kunskap av bl.a följande:
Anhörighetsstöd, MI, beroende, livsfrågor, sorg bearbetning,
 anorexia, Samtalsterapi & karriärs & / eller livscoachning mm
 Du jobbar hemifrån och samtalen är 100 % anonymt 
både för dig och kunden via vårt telefonsystem
Heltid/Deltid
Lön rörlig
Ersättning ges per talad samtalsminut och betalas ut med bifogad samtalsspecifikation den 25:e månaden efter samtalen ägt rum. 
Du kan vara anställd eller konsult.


Uppdaterat
Till alla er som undrar och frågat mig om jag har 
slutat uppdatera min blogg.
Jag har inte slutat bara haft en del annat som fått gå före helt enkelt.
Men inte tänker jag sluta ge tips och ideer.
Min mening med denna blogg är att man ska kunna bo vart man vill i vårat
avlånga land, man ska kunna arbeta hemifrån om det behövs.
För mig är det en hjärtefråga helt enkelt att
ingen ska stå utan pengar på grund av ingen inkomst,
eller höga utgifter.
Vare sig man får bidrag eller ej.



Ha en fortsatt trevlig Fredag!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar